یادداشت
یادداشت

یادداشت

تفاوت

هتل زندیه هم از همون کلیدهای خوشگل هتل چمران داره، با این تفاوت که خانه داری این هتل بهش توجه هم می کنه و اگه اون زنگ ضربدر خورده قرمز رنگ در تمام ساعات معمول نظافت روشن باشه(مثل مال اتاق من)، یه یادداشت با امضا و ساعت از زیر در اتاق میندازن تو، خطاب به تو(من)، با نام و نام خانوادگی که چون خودت گفتی ما هم از در تو نیومدیم، هر وقت خواستی زنگ بزن خدمت می رسیم!

هتل زندیه چند تا فرق دیگه هم با هتل چمران داره: کارکنانِ مودبِ لبخند بر لب؛ لوکیشنِ مناسب برای فعالیت های توریستی(چند قدمی فقط با ارگ کریم خان و در کل مجموعه وکیل فاصله داره)؛ حوله های لطیف و نو؛ و البته رختخواب های سفت و سخت!! و کلی طبقه کمتر!

نظرات 2 + ارسال نظر
سامورایی پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 18:49 http://samuraii84.persianblog.ir/

"کارکنان مودب لبخند به لب" خودش به تنهایی میتونه یه آپشن قوی برای یه هتل خوب باشه!

همین طوره. ولی خیلی از هتلای پر ستاره ایران فاقد این آپشن هستن

مژگان پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 23:29 http://cinemazendegi.blogsky.com/

سلام
+ نظرتونُ تو وبلاگ سامورایی دیدم. گفتم این من کدوم منه؟
+ و بعد دیدم شمائید.
تو هتل داریوش کیشم همین طور بودُ یه هتلم تو آنکارا که اسمش یادم نیست.
+ یکی از بهترین لحظه های مسافرتای اینجوری م، وقتی هست که برای اولین بار می رم تو اتاقم تو هتلُ اون یخچال کوچولوُ پُر خوراکیُ می بینمُ میزی که برای من چیده شدهُ انگار اون اتاق از اولش منتظر من بوده تا بیام.

+ وکیل مدافع شیطان. پاچینوی بزرگ
+ باید برم سراغ آرشیومُ یک باردیگه این فیلمُ ببینمش.

سلام
آخه هتلداری هنر مهمانداریه و خب میزبان کج خلق مهمان رو فراری میده !
+آره حس خیلی خوبیه..البته تا قبل از دیدن لیست قیمتهای بالای یخچال

+یه نقش خوب توی یه فیلم نسبتا بد!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد