یادداشت
یادداشت

یادداشت

خوش آمدید

در هتل صفائیه (پارسیان صفائیه) یزد، من بودم و خانمی پشت میز پذیرش و 9 نفر همراهِ منتظرِ من. ساعت طرف های 4 بعد از ظهر. خانم یکی یکی مدارک ما را کنترل می کند، یکی یکی اتاق اختصاص می دهد و پسوردِ وای فای مرحمت می کند و فرم می دهد پر کنیم و بعد از تمام این خدمات، می پرسد "اگر وقت دارید که زنگ بزنم وِلکام بیارن؟" این ولکام که ایشان می فرمایند همان "خوش آمدِ" خودمان است که فرنگی ها قشنگ تر صدایش می کنند و شده است نامِ نوشیدنی که وقت ورود به هتل هایی که بناست خوش قد و بالا به چشممان بیایند، می آورند و تقدیم مسافرِ خسته از راه رسیده می کنند که سرش گرم باشد و متوجه وقتی که صرفِ ثبت مدارک و تخصیص اتاق می شود نشود. حالا حدود 4 ما شده است حدود 4 و نیم و به چشممان آمده، بنا داریم 5 و نیم هم از هتل بیرون بیاییم به قصدِ بالا رفتن از دخمه عزیز شهر یزد زیر آفتاب سوزانش، خانم زنگ بزنند برای ولکام یا خیر؟....

نظرات 2 + ارسال نظر
صبا شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 12:15

کی آمدی یزد؟!چرا من رو خبر نکردی ؟

عه! من زیاد میام یزد..ولی معمولا فقط یه نصف روز هستم وبدو بدو میرم..
دیگه حسابی یزدی شدیا...

صبا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 00:11 http://royekhateesteva.blog.ir

تصمیم گرفتم یزد زندگی کنم

فصل جدید!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد