یادداشت
یادداشت

یادداشت

یک تمرین

یک سال و تقریبا شش ماه پیش که تمرین نقد و نگاه متولد می شد، هر کدام از مسببین این تولد، برای خودشان خیال ها و نیازهای متفاوت و بر طبق آن نقشه های گونه گونی داشتند. عاقبتش شد چیزی شبیهِ این که امروز هست؛ پیش از انفجار بلاگفا با مخاطب و امروز بی مخاطب. من اگر یکی از آن مسببین محسوب شوم به خیال هایم نزدیک هم نشدم و نه تنها تمرین نقد نتوانست دهانِ بسته ای را باز کند و ترس از نظری داشتن و بیانش کردن را از بین ببرد که دهان های باز را بست و ترس هم تولید کرد. امروز، یک شکست خورده ی کامل و بی چون و چرا از همراهی در اداره این صفحه کناره می گیرم. این مینشیند کنارِ مرخصیِ طولانیم از بررسی داستان ها و در صورت طول عمرِتمرین نقد، در هفته های تماشای فیلم، همراهِ غیر تماشاچیِ این صفحه باقی می مانم. در غیر این صورت هم بر مرگش تاسف خواهم خورد و بس.


نظرات 3 + ارسال نظر
همچراغ سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 23:48

ای بابا!! تو قسمت فیلم ها من همیشه نقدهای تو رو پیگیری می کردم و لذت می بردم... :((

خب من هنوزم تو قسمت فیلم مینویسم دیگه..

همچراغ سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 23:49

خب پس از چی کناره می گیری؟؟
از گردوندن خود صفحه ی اصلی؟

آره از اداره صفحه: به روز کردن هفتگی و پی گیری انتخابها و کنترل لینک ها و از این جور چیزها.

آتما سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 23:49

مثل اینه که دوچرخه ای زنجیر بندازه ... نمیدونم چه باید گفت ولی دست کم میشه حس خوبی نداشت از این عدم همراهی ... ولی احتمالا "من" میدونه از چی حرف میزنه ... حسرت هم ، سهم ما .

زنجیر نو میندازیم روش و راههای نو یا همون راههای قدیم رو میریم باش.به روز کردن تمرین نقد، مسلما همچنان اتفاق میفته و تغییری رخ نمیده و جایی برای حسرت نیست. اما ممنون.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد