یادداشت
یادداشت

یادداشت

عضوی و روزگار

اگر روزی روزگاری، راهتان از فرودگاه امام خمینی گذشت و گرسنه بودید، هر اندازه پروازی که در انتظارش بودید، رسیدن خود را طول داد و دیر کرد و ناز کرد، هر اندازه، معده، انواع پیامها به مغز و مغز انواع پیامها به اقسام اعضای پیکرتان صادر کرد، مقاومت کنید و لب به چیز کیک «امیر شکلات» نزنید که قطعه خیس خورده ای از نان قهوه ای رنگ(بنده که موفق به پیدا کردن شباهتی بین این قطعه قهوه ای رنگ و تصویر ذهنیم از چیزی که با بیسکوییت نسبت داشته باشد نشدم) با روکشی از موجود کرم رنگ(یا زرد پریده رنگ) مجهول الهویه ای که لایه ای به کلفتی کمتر از ۳ میلیمتر از موجود سفیدرنگی که لابد پنیر (همان «چیز» خودمان)است رویش را پوشانده،می گذارند توی یکی از سبکترین ظروف یک بار مصرفی که به عمرتان دیده اید و یک چاقو و یک چنگال هم خانواده هم پرت می کنند توی این مثلا بشقاب و ازتان انتظار دارند که بخوریدش!...
لازم به ذکر است که یکی از سه دیوار احاطه کننده محوطه اختصاص داده شده به امیر شکلات، با کمال افتخار ، پوشیده شده از فهرست همراه با نشانی سایر شعب که پیشنهاد می شود همین احتیاط درباره چیزکیک های ایشان هم به کار برده شود.
نظرات 4 + ارسال نظر
زینب سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 16:01 http://dastneveshtezeinab.blog.ir/

نادی یکی از برند های معروف کلوچه ی لاهیجانه، دوستانی که توی کارخونه ی نادی کار میکنن توصیه ی اکید میکنن که از این کلوچه ها و کلاً محصولات کارخونه نخورین، کوچکترین دلیلشم بسته بندی مجدد کلوچه های تاریخ مصرف گذشته ست.
البته دوستان سایر کارخونه ها و برندها هم همین چیزا رو میگن تا اونجایی که من اطلاع دارم.
نتیجه ای که میگیریم اینه که توی مملکتی زندگی میکنیم که کسی به فکر سلامتی ما نیست و ظاهرا فقط خودمون باید مراقب خورد و خوراکمون باشیم و استاندارد و قانونی وجود نداره براش که اگه هم داشته باشه راه های دور زدنش بسیارن

تا وقتی که نادی خوشمزه س من که اهمیتی به گفته های دوستان شما و سلامتی خودم نمیدم. این مطلب رو هم بابت بدمزگی و بد سلیقه سرو شدن چیزکیک مورد اشاره نوشتم وگرنه به سلامت خوانندگانم هم مثل مال خودم اهمیتی نمیدم در برابر مزه خوش.

زویا چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 09:24 http://password-is-life.blogsky.com

بالاخره یکی از بلاگ نویس هایی که میخوانم به این سرویس نقل مکان کرد

"امیرشکلات" یادم میمونه !

تازه هر محصول بسته بندی شده دیگه ای هم از فرودگاه خواستید بگیرید حتما تاریخ مصرف را نگاه کنید. معمولا از خرید پشیمون میشید

دست تقدیر!!
کلی فرودگاه رو بالا پایین کردم یه محصول بسته بندی پیدا کنم یافت می نشد.
اصولا چون دلم نمیاد از خوابم به نفع خوراکم بزنم زیاد مجبور میشم تو فرودگاه خوردنی بگیرم. جز این مورد معمولا فقط بابت قیمت دچار نگرانی شده م نه کیفیت.

علی امین زاده دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 10:45 http://www.pocket-encyclopedia.com

یه بار برای ماموریت اداری توی فرودگاه امام بودیم. اشکمون در اومد تا یک رستوران پیدا کنیم. آخرش توی پارکینگ بود به یه رستوران رسیدیم.

نوش جان

مَن شنبه 23 آبان 1394 ساعت 23:03 http://www.i-write.blogfa.com

اتفاقا یکی از شعبه هاش رو اونروز اتفاقی دیدم و یام نگه داشته بودم به عنوان یک گزینه برای رفع گرسنگی تو اون مسیر! که بنظر بهتره به همون فلافلی محبوبم قناعت کنم!!

و به این ترتیب ما پنبه امیر شکلات را میزنیم!...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد