یادداشت
یادداشت

یادداشت

بی من

ما به خوبی می دانیم که خواننده های این صفحه(یعنی همان یکی دو نفری که هنوز از روی ادب هر از گاهی این نشانی را به خاطر می آورند و در بعضی از این گاه ها از روی وظیفه برای خواندن یکی دو تا از نوشته های توی صفحه وقت صرف می کنند)، آدم های مدرنی هستند و این یعنی کتابچه های راهنمای تشخیص خوب ها از بدها را در دسترس دارند و خب واقعا اتلاف انرژی از اکثر انواع شناخته شده است اگر آدم این همه دقیقه ای که نصرت فاتح علی خان و همکارانش برای خواندن «علی مولا» یا «علی دم دم» (یا هر اسم دیگری که هرکس دیگری رویش گذلشته است) صرف کرده اند را آپلود کند تا لینکش را توی این صفحه بگذارد و بعد درباره اش یک جمله (هر چه که باشد) بگوید!..
اگر کنجکاوی آنقدر قوی تر از ایدئولوژی باشد که کسی را به دانلود و بعد گوش کردن این همه بیت(bit) و دقیقه وا دارد خب لابد خودش می تواند بی توجه به کلماتی که تشخیص می دهد، فقط به تاثیر موسیقایی ماجرا بیاندیشد، بی تو(یعنی همان آدم آپلود نکننده قطعه موسیقی درازمدت)!
نظرات 4 + ارسال نظر
... شنبه 16 آبان 1394 ساعت 00:02 http://http://mehraboonetanha.mihanblog.com

من همینجوری خوندم
از روی ادبم نبود
کنجکاو بودم از روی دوستی اومدم وبتون ...
نمیشناسمتون توی به روز شده ها بود اومدم
بیشتر از اسم وبلاگ خوشم اومد

خوش اومدید مهربون تنها..

هم چراغ یکشنبه 17 آبان 1394 ساعت 15:41

این موسیقی رو که می گی من چند وقت پیش گوش میدادمش و خب، لذت های بسیار هم بردم ازش... به نظرم فوق العاده اومده بود...

همین قطعه تقریبا سی دقیقه ای رو؟...
نوش جان.

هم چراغ دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 10:12

بله ، همونو.... مرسی

من بهش اعتیاد پیدا کرده م..

زینب پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 10:12

کاملش رو پیدا نکردم، یه آهنگ سه دقیقه ای دانلود کردم
فکر کنم خیلی سخت بتونم باهاش دوست بشم

http://www.thesufi.com/sufimusic/100-best-qawwali-music-tracks-ever.html
شماره ۳۳ از این فهرست.
راستش به نظرم شغلش اصولا دوستی نیست، یعنی نوع دیگری از رابطه رو برقرار می کنه...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد