یادداشت
یادداشت

یادداشت

تشکیل

ذره ذره ذره

این شمایید که مرا می سازید؛

قاب می کنید؛



و 

می خندانید.


The Devil's Advocate(Taylor Hackford)-1997
نظرات 2 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 14:53 http://royekhateesteva.blog.ir

من این آقا رو نمی شناسم.تصویر مات و فقط به نظرم رسید چقدر شبیه آلپاچینو ست.البته اگر تصویر واضح بود هم احتمالا بازم نمی شناختم:دی
خواستم اسمش رو سرچ کنم ببینم کی؟ترجیحا دلم می خواد حدس بزنم و خیال پردازی بکنم:)
خب از اسامی که نوشتی پایین عکس و متن به نظرم طرف کارگردان و منظورت از متن نوشته شده این هست که شما که من رو تماشا می کنید باعث این حال خوب من هستید و شهرتم و...
اینکه چرا پیش زمینه این لبخند یه تصویر سیاه و سفید شاید به این خاطر که کارگردان فیلم های قدیمی ولی خب گمون نکنم دهه نود فیلم ها سیاه و سفید بوده باشند.تصاویر کاملا رنگی و زنده نبودند بیشتر رنگ های تصویر گرم بود و مردها کت های قهوه ای مشکی یا بارونی های کرمی می پوشیدند و...یه همچین چیزایی تو ذهنم...
شاید هم از این کارگردان هاست که برای اینکه کارش هنری بشه تصاویر رو سیاه و سفید فیلم برداری می کرده...
اما او چه قصه ای دارد...
این یا شهری که داره توش زندگی می کنه یا شهری که توش فیلم ساخته .اگر شهری که توش فیلم ساخته .به نظرم فیلمش از این فیلم های کارآگاهی و مافیایی بوده.شبیه بعضی فیلم های ایتالیایی یا فرانسوی مثلا...یک مامور باهوش ویک تبهکار و یک زن زیبا ...
و چیز دیگه ای که هست لبخندش در یک پیش زمینه هراس آور!به نظرم این لبخند روی اون شهر با اون آسمان خراش ها که انگار سیاه و سفیدیش نه به خاطر رنگ تصویر که به خاطر دود ماشین و کارخونه است،تنها نقطه روشن که انگار می خواد بگه:اوضاع چندان هم بد نیست

در واقع این آقا آل پاچینو هست!
و در واقع فیلم هم سیاه و سفید نیست و این تصویر دستکاری شده است.
و خب یه جورایی اغلب حدسات درسته و ایشون هم یه جورایی کارگردان به حساب میاد تو نقشی که داره: نقش شیطان.

صبا جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 23:05 http://royekhateesteva.blog.ir

چند روزی می خوام کامنت برات بذارم،نمی شه!
می دونم تو توقعی نداری...منتها خودم کلی می نوشتم بعد ارسال نمی شد.حالم گرفته می شد:)))
واقعا چرا من به اسم فیلم دقت نکردم؟!:)))
چه خنگ بازی در آوردم

احتمالا چون می خواستی بیشتر به تخیلت اجازه فعالیت بدی. این اتفاقا از هوشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد