یادداشت
یادداشت

یادداشت

بیرون

یک بیرون داریم و یک درون. دماغ عمل شده، شیشه شکسته، تعداد تلفات فلان بمب گذاری، شماره صندلی، رنگ پرچم، فرم چشم، فیش حقوقی، نوع پوشش، قیمت بنزین، 2-0 و ... این ها بیرونند و هستند. ارسال لعنت برای منکرانشان هم از اختیاراتتان است! درون اگر داشته باشند، از روی زبان و زمان عبور می کنند؛ جایی می مانند؛ چیزی می سازند. نداشته باشند، جای خود را به خبر و مد بعدی می دهند و به روز می شوند.

درون، همان چیزی است که فوتبال ولز ندارد؛ برنده یا بازنده فقط تابلوی نتایج را تغییر می دهد و داده های تاریخی را.


گرت بیل؛ دیشب. بیرونِ بیرون!


جان لوئیجی بوفون؛ چند شب پیش.بیرونِ یک درون!

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 20:00 http://royekhateesteva.blog.ir

این گرت بیل چرا اینقدر عصبانی ؟

توپش گل نشده

سینوش پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 21:27

درود و صد درود کارآگاه!
دقیقا موافقم و من برای بلژیک هم معتقدم این درون رو نداشتن و همون بهتر حذف شدن
برخلاف سال گذشته بود کی بود طرفدار آلمان بودم امیدوارم امشب ببازن
و به نظر من ایسلند و ایتالیا این درونی که میگی رو داشتن
______
زیر نویس The Sword of Doom
فرمت srt باشه احیانا اطرافت پیدا میشه تو نت نبود؟!

سلااااام!
آره...بلژیکم نداره...به اون دو تا من کرواسی رو هم اضافه می کنم.
____
عجیب این روزا تو فکر باز دیدن این فیلمم!!
زیرنویس فارسی سراغ ندارم. انگلیسی اگه به کارت میاداینجا هست:
http://subsmax.com/subtitles-movie/sword-of-doom/
+ بابت خصوصی() هم خیلی مرسی

سینوش جمعه 18 تیر 1395 ساعت 21:11

چاکرم
شمشیرتو تیز کن که به جنگ The Sword of Doom میام
بین من و تو شمشیر همه چیو تعیین میکنه

فقط شمشیر!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد